انجمن علمی دانشکده علوم قرآنی مشهد

نگاهی نو برای اندیشیدن

دل بسته‌ام به چشم تو خورشید مهربان
هر صبح در کلاس درس طلوع تو دیدنی ست

لبخند میزنی و دلم سبـز می‌شود
لبخند بی‌بهانه‌ات شعری شنیدنی ست

از نون و والقلم و ما یسطرون فقط
پروردگار نام تو را داشت در نظر

یعنی سپرده است به دستت رسالتی
ای امتداد روشن راه پیامبر

شور و نشاط من خورشید من بخند
در را به روی غم با مهر خود ببند

یک رنگ بی‌ریا روشنگر صبور
بخشیده‌ای مرا سرمایه شعور

با تو کلاس کوچک من گشته آسمان
چون آفتاب هستی و باران بی امان

تا شاخه شاخه‌های حضورم ثمر دهد
از این کلاس سر زند رنگین‌ترین کمان

بگذار تا به نام صدایت کند دلم
بگذار بخوانمت زیبا ترین کلام

نام تو را درود معلم تو را سپاس
ای عشق جاودانه معلم تو را سلام

حرف دل مرا از چشم من بخوان
من دوست دارمت بی مرز و بی کران

با لطف و بخششت همراه مهربان
سر سبز می‌شود دنیای دیگران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی